شرایط فروش و تحویل کالا

نظر به اینکه شرکت جالیز تمایل به داشتن رابطه منصفانه و خوب با خریداران خود دارد،توجه به شرایط زیر جزوه توافق فروشنده و خریدار محسوب میگردد مگر اینکه خلاف آن در قرارداد ذکر شود.

1-قیمت های جالیز شامل بسته بندی و بارگیری و تحویل در کارخانه همدان میباشد عوارض قانونی به قیمت ها اضافه میگردد.هزینه بسته بندی روی پاکت جداگانه محاسبه میگردد.

2-ارسال و حمل کالا با ریسک و هزینه خریدار می باشد و شرکت جالیز تعهدی نسبت به خسارات احتمالی و ناشی از حمل ندارد.شرکت جالیز تا تحویل کالا در کارخانه مسئولیت دارد.

3-زمان تحویل در کاخانه پس از دریافت مبلغ تعیین میگردد.شرکت جالیز هر گونه مسئولیتی را از بابت تاخیر در حمل و خرابی احتمالی دستگاه های احتمالی را در حالت (فورس ماژور)با دادن اطلاعات به خریدار از خود سلب می نماید.در صورتیکه خریدار در زمان مقرر نسبت به دریافت کالا اقدام ننمایدشرکت جالیز میتواند قرارداد را یک طرفه فسخ نماید.


4-قرارداد منعقده با امضای طرفین تعهد آور است .شرکت جالیز نمیتواند افزایش قیمت را نسبت به آن قسمت از کالای فروخته شوده که مبلغ آن دریافت شده است بنماید.باقیمانده مبلغ قرارداد که در ارس زمان مقرره پرداخت نشود مشمول افزایش قیمت خواهد شد. 


5-اعتراضات و ایرادات نسبت به کالای فروخته شده می بایستی ظرف یک هفته پس از دریافت کالا کاتبا به شرکت جالیز اطلاع داده شود تامین رضایت خریدار از مرغوبیت کالا بعهده ی شرکت جالیز است اشتباه در ارسال نوع کالا از طرف شرکت جالیز قابل استرداد به هزینه شرکت است.

6-پرداخت خریداران پس از وصول بحساب منظور میگردد.در صورت تاخیر در پرداخت اسناد سر رسید شده،لازم است توافق جداگانه با شرکت جالیز انجام گیرد.

7-محل حل اختلاف شهر همدان میباشد و قوانین مصوبه حاکم بر طرفین میباشد.

8-فروش کلیه محصولات شرکت جالیز بصورت نقدی می باشد.
9-فروش به صورت اینترنتی با ارسال عکس محصول از طرف شرکت جالیز و انتخاب نوع سنگفرش بر حسب نیاز مشتریان و نهایتا ارسال نمونه سنگفرش ها می باشد.